misz zany here


Misz Zany here...!!!!!

''...Andai kita gapai sesuatu itu dengan mudah...nescaya kita juga akan kehilangan sesuatu itu dengan mudah jugak..biarlah kita gapai sesuatu itu dengan sedikit kesukaran...kita akan lebih merasai nikmat sebenar sesuatu itu kerana ianya lebih manis daripada madu....''

...hidup lebih indah jika bersama insan tersayang...

tumpang lalu ye... voooommm.....

Jumaat, 8 April 2011

tentang kami...

hai aku menyusuri blog aku hari ni....ermm...alhamdulillah mak aku dah selamat menjalani pemedahan di hospital putra melaka...tq too my member n bersyukur aku kepada allah swt krna memanjangkan umur emak ku...aku hepi kerana da family yg sangat2 sempurna biar pun kehidupan kami sekeluarga sederhana tapi kitaowang smua hidup dlm bahgia...sesusah maner pn kitauwang tetap bersama...yg lebih aku bersyukur krna aku diberikan family angkat aku yg sporting n carring juga ttg aku,family angkat aku di merlimau melaka(keluarga hj ahmad n kamsiah)tapi aku hanya dpt dipertemukan dgn emak jer coz ayah da meninggal...nak tahu maner aku knal family ni?haah aku kenal family ni bermula dgn budak ni kareater rmai yg mengenali dia seorang lurus bendul,peramah,sempoi,slumber kadang2 sensitif huhuhu...dia RABAAH @baah @ude nak tahu sape dia??? dia lah anak ke-6 dlm keluarga angkat ku n dia yg knalkan aku dgn keluarga dia spaya kita owang saling kenal family masing2 dia pun anak angkat mak aku...aku hepi kenal dgn baah coz jarang dia wat hal n sakitkan ati aku..pe yg aku nak mesti dia beria2 nk tunaikan...i2 yg best tapi ramai owwang suka amik kesempatan kt baah ni sbb dia senang jer nak tlg n bantu owang sampai kan diri dia yg susah balik...ermm tapi sejak dia aku n akak aku ajar n basuh otak dia skrg dia dah ok la sikit x cepat tlg awng bila nk mintak tlg ttg duit or pe ...ishh..kisah hidup kitaowang berbeza nti kan kemunculan citer sy lagi coz skrg time is run i i nak run also bye..cau cin cau

Tiada ulasan:

Catat Ulasan